September 25, 2012

Vi kör!

Jamenjaha, och vad har du gjort de senaste tre åren då? Skit. Samma. Det är AIK mot Elfsborg på Råsunda imorgon. Avspark 20.00. Här kommer jag att "snacka upp" (skriva upp?) matchen under det kommande dygnet. Eftersom det här inte är ett dugg genomtänkt än så länge så vet jag inte om det blir ett låååångt inlägg med allt du någonsin viljat veta, eller flera kortare dito.

Dessutom kommer jag att "snacka ner" (skriva ner?) lite intryck och dylikt efteråt. Har lite idéer om det, får se vad som går att genomföra. Dessutom har det tydligen hänt en massa saker med nätet, bloggar och sånt sen jag höll på senast så det kan väl även hända att jag förändrar en massa grejer framöver.

Åh, gudar, vad töntigt. Bla bla bla. Såhär. Det här är min AIK-blogg. Här kommer jag att skriva om AIK. Mest.

Det här inlägget tillägnar jag Bogie som i förra veckan tog bort bloggen från sina bokmärken efter att inget hänt på över tre år. Synd att han aldrig kommer att läsa det här.

1 comment:

YB said...

Så jävla bra!